Tuesday, April 20, 2010

yeah..im just a n00b.. i hate blog though.

assalamualakum..
aku tak suka buat blog. honestly. kalau aku baca blog pun certain orang je. tu pun kalau menarik. mostly blog-blog yang aku baca semua menceritakan pasal emosi mereka. maybe tu tujuan sebenar blog. tempat melepaskan emosi. certain orang je yang betul-betul ada perspektif yang berbeza.

aku tak kreatif. buat apa aku membazirkan masa mebuat blog. kenapa aku nak share dengan orang? 80% orang perseorang yang mula membuat blog pada zaman kegemilangan blog hanya mendapat purata 1-2 komen sahaja bagi setiap post. so, whats the point? yup. self-satisfied.
tapi itu bukan reason sebenar aku buat blog. kawan-kawan aku akan kutuk aku kalau tau aku buat blog. itu pun kalau mereka masih mengaku aku kawan diorang. mostly, they dont.
sebabnya hanya satu, aku dah janji kalau aku ditempatkan di kawasan yang hambar, aku akan buat. i'm the man of promise. tapi biasa la kadang-kadang aku lupa. lagipun kalau ada blog aku boleh jadi stalker. memang dari dulu pun.


ok. janji sudah ditepati.




2 comments:

  1. gua bukan stalker... huhu.. janji ngan sape ni?

    ReplyDelete
  2. no im not...i will never give a friend a loud laugh just because he has a blog..maybe because Im a lady who quite sensitive about others opinion / feelings...just like, "YOU'RE A BOY N IT'S OK TO CRY"

    ReplyDelete